პროფორიენტაცია
და კარიერის დაგეგვმა მე-11 კლასის მოსწავლეებისათვის
თემატურ კალენდარული გეგმა 2018-19 ს.წ
წალკის მუნიციპალიტეტის
სოფ. საყდრიონის საჯარო სკოლა
პროგრამის ხელმძღვანელი: ნინო არძენაძე
N
|
თემატური ერთეულის მიზანი
|
შედეგი ესგ მიხედვით
|
ჩატარების დრო
|
საათების რაოდენობა
|
რესურსი
|
მეთოდი
|
I სესია
|
მიზანი:
· მოსწავლეთა ინფორმირება პროფესიული ორიენტაციისა და
კარიერის
დაგეგმვის
პროცესის მნიშვნელობის შესახებ; პროფესიული ორიენტაციისა და
კარიერის
დაგეგმვის პროცესის გააზრება უწყვეტი განათლების ჭრილში;
· მოსწავლეთათვის საქართველოში განათლების მიღების შესაძლებლობების
გაცნობა.
|
შედეგი:
მოსწავლეები
აცნობიერებენ ეფექტური გადაწყვეტილების მიღების მნიშვნელობას
მომავალი
პროფესიის არჩევის დროს; ეცნობიან ქვეყანაში განათლების მიღების
შესაძლებლობებს;
იღებენ ინფორმაციას იმ საერთაშორისო დოკუმენტებისა და
მიდგომების
შესახებ, რომლის მიხედვითაც საქართველო ხელმძღვანელობს
პროფესიული
ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის სისტემის განვითარების
პროცესში.
|
|
1
|
ფლიფჩარტი,
მარკერი/დაფა,
ცარცი.
დანართი № 1.2.1
დანართი № 1.3.1
დანართი № 1.4.1
დანართი №1.5.1
დანართი № 1.6.1
|
გონებრივი
იერიში, მინი ლექცია, ჯგუფური
მუშაობა, სავარჯიშო
შემთხვევის
ანალიზი/
კითხვა-
პასუხი, კითხვარის შევსება.
|
II სესია
|
მიზანი: შრომის ბაზრის მნიშვნელობის გაცნობიერება
პროფესიის არჩევისა და
კარიერის
დაგეგმვის პროცესში; რეზიუმეს (CV) ძირითადი სტრუქტურა და
მომზადება
|
შედეგი: მოსწვალეებმა იციან შრომის ბაზრის
არსი; სად მოიძიონ ინფორმაცია
შრომის ბაზრის
შესახებ; შრომის ბაზრის ინფორმაციის გამოყენების მნიშვნელობა
პროფესიის
არჩევისას; მოსწავლეები განივითარებენ თვითპრეზენტაციის უნარს,
გაეცნობიან რეზიუმეს (CV) მომზადების ტექნიკებს
|
|
1
|
ფურცელი,კალმისტარი, დაფა/ფლიპჩარტი,
მარკერები/ცარცი, დანართი: № 2.4.1-
2.4.2; 2,5.1; 2.5.2; 2.5.3
|
კითხვა-პასუხი,
მინი ლექცია,
ინდივიდუალური
სამუშაო, გონებრივი
იერიში.
|
III სესია
|
მიზანი: სამოტივაციო წერილის მომზადება,
წარმატებული გასაუბრების ტექნიკების,
გასაუბრების
პროცესისა და მისი კარგად წარმართვისთვის საჭირო რეკომენდაციების
გაცნობა
|
შედეგი: მოსწავლეები განივითარებენ თვითპრეზენტაციის
უნარს, გაეცნობიან
სამოტივაციო
წერილის მომზადების ტექნიკებს. გაეცნობიან გასაუბრების
პოზიტიურად წარმართვისთვის საჭირო რეკომენდაციებს
და გასაუბრების ეტაპებს.
|
|
1
|
დანართები:3.2.1;3.2.2; 3.3.1;
3.4.1, 3.4.2
დამატებითი
საკითხავი
|
როლური გათამაშება,
დეჯგუფური
სამუშაო/პრეზენტაციამონსტრაცია, გონებრივი
იერიში/მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი
|
IV სესია
|
მიზანი: კარიერული გადაწყვეტილების მიღების
უნარის განვითარება და მომავლის
დაგეგმვის
მნიშვნელობის გააზრება.
|
შედეგი: მოსწავლეები აცნობიერებენ პროფესიული
წარმატებისათვის
თვითშემეცნების
პროცესისა და მომავლის დაგეგმვისა მნიშვნელობას, და ახდენენ
მიღებული ცოდნის შეჯამებას
|
|
1
|
დანართები:
№ 4.2.1; № 4.3.1-
4.3.2; № 4.4.1;4,5,1.
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია, ინდივიდუალური
სამუშაო, დისკუსია
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий