среда, 22 мая 2019 г.

მე-11 კლასის გეგმა პროფორიენტაციაში


        პროფორიენტაცია და კარიერის დაგეგვმმე-11 კლასის მოსწავლეებისათვის
                                                 თემატურ კალენდარული გეგმა  2018-19 ს.წ
წალკის მუნიციპალიტეტის სოფ. საყდრიონის საჯარო სკოლა     
 პროგრამის ხელმძღვანელი:   ნინო არძენაძე
                                                                                                                                                               
                                          
N
თემატური ერთეულის მიზანი
შედეგი ესგ მიხედვით
ჩატარების დრო
საათების რაოდენობა
რესურსი
მეთოდი
I სესია
მიზანი:
· მოსწავლეთა ინფორმირება პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის
დაგეგმვის პროცესის მნიშვნელობის შესახებ; პროფესიული ორიენტაციისა და
კარიერის დაგეგმვის პროცესის გააზრება უწყვეტი განათლების ჭრილში;
· მოსწავლეთათვის საქართველოში განათლების მიღების შესაძლებლობების
გაცნობა.

შედეგი:
მოსწავლეები აცნობიერებენ ეფექტური გადაწყვეტილების მიღების მნიშვნელობას
მომავალი პროფესიის არჩევის დროს; ეცნობიან ქვეყანაში განათლების მიღების
შესაძლებლობებს; იღებენ ინფორმაციას იმ საერთაშორისო დოკუმენტებისა და
მიდგომების შესახებ, რომლის მიხედვითაც საქართველო ხელმძღვანელობს
პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის სისტემის განვითარების
პროცესში.

1
ფლიფჩარტი,
მარკერი/დაფა,
ცარცი.
დანართი № 1.2.1
დანართი № 1.3.1
დანართი № 1.4.1
დანართი №1.5.1
დანართი № 1.6.1

გონებრივი
იერიში, მინი ლექცია, ჯგუფური
მუშაობა, სავარჯიშო
შემთხვევის
ანალიზი/
კითხვა-
პასუხი, კითხვარის შევსება.
II სესია
მიზანი: შრომის ბაზრის მნიშვნელობის გაცნობიერება პროფესიის არჩევისა და
კარიერის დაგეგმვის პროცესში; რეზიუმეს (CV) ძირითადი სტრუქტურა და
მომზადება
შედეგი: მოსწვალეებმა იციან შრომის ბაზრის არსი; სად მოიძიონ ინფორმაცია
შრომის ბაზრის შესახებ; შრომის ბაზრის ინფორმაციის გამოყენების მნიშვნელობა
პროფესიის არჩევისას; მოსწავლეები განივითარებენ თვითპრეზენტაციის უნარს,
გაეცნობიან რეზიუმეს (CV) მომზადების ტექნიკებს

1
ფურცელი,კალმისტარი, დაფა/ფლიპჩარტი,
მარკერები/ცარცი, დანართი: № 2.4.1-
2.4.2; 2,5.1; 2.5.2; 2.5.3
კითხვა-პასუხი,
მინი ლექცია,
ინდივიდუალური
სამუშაო, გონებრივი
იერიში.
III სესია
მიზანი: სამოტივაციო წერილის მომზადება, წარმატებული გასაუბრების ტექნიკების,
გასაუბრების პროცესისა და მისი კარგად წარმართვისთვის საჭირო რეკომენდაციების
გაცნობა
შედეგი: მოსწავლეები განივითარებენ თვითპრეზენტაციის უნარს, გაეცნობიან
სამოტივაციო წერილის მომზადების ტექნიკებს. გაეცნობიან გასაუბრების
პოზიტიურად წარმართვისთვის საჭირო რეკომენდაციებს და გასაუბრების ეტაპებს.

1
დანართები:3.2.1;3.2.2; 3.3.1;
3.4.1, 3.4.2
დამატებითი
საკითხავი

როლური გათამაშება,
დეჯგუფური
სამუშაო/პრეზენტაციამონსტრაცია, გონებრივი
იერიში/მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი
IV სესია
მიზანი: კარიერული გადაწყვეტილების მიღების უნარის განვითარება და მომავლის
დაგეგმვის მნიშვნელობის გააზრება.

შედეგი: მოსწავლეები აცნობიერებენ პროფესიული წარმატებისათვის
თვითშემეცნების პროცესისა და მომავლის დაგეგმვისა მნიშვნელობას, და ახდენენ
მიღებული ცოდნის შეჯამებას

1
დანართებ:
№ 4.2.1; № 4.3.1-
4.3.2; № 4.4.1;4,5,1.
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია, ინდივიდუალური
სამუშაო, დისკუსია

Комментариев нет:

Отправить комментарий